Salgsbetingelser

Salgsbetingelser for Lazy Lemon AS 

  1. Partene

Selger: Lazy Lemon AS (org. nr 932197669) Kjøper: Den person som foretar bestillingen.

  1. Kontaktinformasjon til selger:

Adresse: Møllefaret 26 B, 0750 Oslo
E-post: infolazylemon@gmail.com
Telefon: 45057008

  1. Inngåelse av avtale

En avtale mellom kjøper og selger er inngått når kjøper har mottatt en ordrebekreftelse fra selger. Ordrebekreftelsen sendes automatisk til oppgitt e-postadresse ved fullført bestilling.

  1. Taushetsplikt

Selger forplikter seg til å behandle all informasjon om kjøper konfidensielt. Personopplysninger vil ikke bli delt med tredjepart uten samtykke fra kjøper, med mindre dette er nødvendig for å fullføre bestillingen.

  1. Pris og betaling

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift. Betaling skjer ved utsjekk via de betalingsmetoder som er tilgjengelige på nettsiden. Lazy Lemon AS forbeholder seg retten til å endre priser uten forvarsel, men kjøper vil alltid betale den prisen som er oppgitt ved bestillingstidspunktet.

  1. Levering

Levering skjer til den adressen som kjøper har oppgitt ved bestilling. Lazy Lemon AS forplikter seg til å sende varene innen rimelig tid etter mottatt bestilling, vanligvis innen 3-5 virkedager. Forsinkelser kan forekomme, men kjøper vil bli informert dersom leveringstiden blir vesentlig lengre.

  1. Angrerett og mangel på varen

Produktene kan byttes innen 14 dager fra kunden har mottatt varen.
Om varen er brukt eller blitt ødelagt mister kunden mulighet til å få tilbake pengene sine med mindre det foreligger en mangel ved varen. Dersom det er noe galt med varen, må kjøper kontakte selger umiddelbart, slik at feilen kan rettes. Ved godkjent reklamasjon vil kjøper få tilbud om reparasjon, omlevering eller refundering.

Lazy Lemon AS setter kundetilfredshet høyt og vil alltid forsøke å løse eventuelle problemer på en best mulig måte.

  1. Konfliktløsning
    Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr